مراسم معارفه جناب آقای سجادی

اخبار و رویدادها



مراسم معارفه عضو هیئت عامل و معاونت بیمه و نوآوری صندوق رفاه و تأمین آتیه کارکنان بانک کشاورزی

مراسم معارفه عضو هیئت عامل و معاونت بیمه و نوآوری صندوق رفاه و تأمین آتیه کارکنان بانک کشاورزی

 

         مراسم معارفه آقای فاضل سجادی به عنوان عضو هیئت عامل و معاونت بیمه و نوآوری صندوق رفاه و تأمین آتیه کارکنان بانک کشاورزی در روز شنبه 1 مهر ماه 1402 رأس ساعت 14 در محل سالن اجتماعات گروه سرمایه گذاری تأمین آتیه تدبیر سبز برگزار شد.

         در ابتدا آقای حیاتی به عنوان سرپرست صندوق رفاه ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت امام حسن عسکری(ع) و تبریک به مناسبت آغاز امامت امام زمان(عج) از حضور آقای مهدی بصیرت به عنوان نماینده اعضاء هیئت امنا تشکر کردند. ایشان همچنین با بیان اینکه فرصت ها اندک هستند و باید زمان را غنیمت شمرد تأکید داشتند می بایست انتخاب های پیش رو را به درستی تشخیص داده و آن چه که اهمیت دارد: ارتقاء جایگاه، حفظ و نگهداری تجهیزات و منابع و افزایش بهره وری صندوق رفاه می باشد به نحوی که تمامی همکاران نهایت تلاش خود را داشته باشند. 

      آقای حیاتی انتخاب آقای فاضل سجادی به عنوان عضو هیئت عامل و معاونت بیمه و نوآوری، غنیمت شمرده و اعلام نمودند ایشان در طول خدمت شایسته شان در جایگاه های مختلف در شعب و مدیریت استان ها و صندوق بیمه کشاورزی خدمات نو و قابل قبولی ارائه داشتند.

       در ادامه آقای بصیرت ضمن عرض تبریک ورود آقای سجادی حضور ایشان را به عنوان فردی با تجربه غنیمت شمردند و اشاره داشتند که هدف از تغییر اساسنامه صندوق رفاه و تغییر ارکان از هیئت مدیره به هیئت عامل جابک سازی اهداف بود. ایشان همچنین اعلام نمودند که خوشبختانه نگاه هیئت مدیره بانک و هیئت امنا طوری است که در جهت پیشبرد روزافزون صندوق قدم بردارند.

     سپس آقای سجادی ضمن تشکر از حسن توجه مدیرعامل محترم بانک، با بررسی هایی که داشتند اعلام نمودند صندوق رفاه بانک کشاورزی در مقایسه با صندوق های رفاه سایر بانک ها، خدمات متنوع و چشمگیری را ارائه می دهد. البته لازم است از تجربیات سایر بانک ها نیز استفاده نمود و همچنین این قابلیت وجود دارد که با استفاده از ظرفیت و پتانسیل صندوق، اهدافی مانند افزایش رضایتمندی همکاران(از طریق احترام، پاسخگویی مناسب، افزایش کیفی خدمات)، تقویت پورتفوی شرکت ها و ارتقاء کیفی دانش نیروی انسانی صندوق را دنبال نمود. 

در خاتمه آقای بصیرت حکم انتصاب معاونت آقای سجادی را به ایشان ابلاغ نمود.