دیدار مدیران صندوق رفاه و تامین آتیه با مدیرعامل موسسه قرض الحسنه رسالت

اخبار و رویدادها



در روز دوشنبه مورخ 5 تیرماه یک هزار و چهارصد و یک جلسه ای با حضور مهدی بصیرت مدیرعامل صندوق رفاه و تامین آتیه به همراه دکتر دادخواه معاون اقتصادی و توسعه سرمایه گذاری صندوق با مدیرعامل موسسه قرض الحسنه رسالت برگزار گردید.

این نشست پیرامون همکاری فی مابین صندوق رفاه و موسسه رسالت برای استفاده از ظرفیت های بانک در جهت اشتغال فرزندان همکاران بازنشسته و همچنین پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به اعضای صندوق صورت گرفت.

در ابتدا دکتر حسین زاده مدیر عامل موسسه قرض الحسنه رسالت ، توضیحاتی در باب تاسیس و فلسفه وجودی و اقدامات، خدمات و مسئولیت های اجتماعی این موسسه بیان نمودند .

ایشان در بخشی از بیانات خود فرمودند: « موسسه رسالت نهادی تخصصی و پیشرو در حوزه اعطای تسهیلات قرض الحسنه به کلیه اقشار جامعه در قالب خدمات تمام الکترونیک در بخش خدمات مالی و اعتباری و کمک به ایجاد بنگاههای اقتصادی خرد و کارآفرینی در بخش مسئولیتهای اجتماعی می باشد. » 

ایشان به خدمات و اقدامات صورت گرفته توسط موسسه قرض الحسنه رسالت و ظرفیتهای این نهاد مالی اعتباری، اشاره داشتند و در حوزه ارائه خدمات به اعضاء صندوق رفاه و تامین آتیه بانک کشاورزی آمادگی خود را اعلام داشتند.

در ادامه مهدی بصیرت مدیرعامل صندوق رفاه و تامین آتیه پس از معرفی اهداف صندوق رفاه که اصلی ترین آن کمک به بهبود معیشت اعضاء بالاخص بازنشستگان بانک کشاورزی و ایجاد بستر مناسب جهت اشتغال فرزندان بازنشستگان را مطرح نمودند.

ایشان با اشاره به ظرفیتهای علمی ، عملی ، تخصصی و مدیریتی موجود در پرسنل بانک کشاورزی، ایجاد فضای همکاری مشترک فیمابین آن موسسه قرض الحسنه و صندوق رفاه و تامین آتیه را بسیار هوشمندانه و موثر در پیشرو اهداف طرفین قلمداد کردند.

همچنین مقرر شد به منظور اعطای تسهیلات قرض الحسنه در سریع ترین زمان ممکن ، جلسات کارشناسی برگزار تا هر چه سریعتر نسبت به تهیه تفاهم نامه و در راستای رئوس همکاری اقدام لازم بعمل آید.

لازم به ذکر است اخبار تکمیلی پس از نهایی شدن مذاکرات و اجماع طرفین منتشر خواهد شد.