اطلاعیه رفاه کارت

اخبار و رویدادها



به استحضار اعضاء محترم صندوق رفاه و تامین آتیه میرساند سوالات و ابهاماتی توسط همکاران محترم در خصوص طرح اعتباری رفاه کارت مطرح گردیده است . جهت راهنمائی و رفع برخی از ابهامات بوجود آمده به موارد زیر اشاره می گردد :

1-صندوق رفاه و تامین آتیه جهت برقراری اعتبار کارتهای رفاه ، هیچگونه مبلغ نقدی به حسابهای شرکت زنجیره ای رفاه منظور ننموده است . آن شرکت در مقاطع زمانی معینی مبالغ تراکنش های انجام شده را به صندوق رفاه و تامین آتیه اعلام و  حداکثر پس از پنج روز از زمان دریافت صورتحساب مکلف است نسبت به پرداخت آن بر اساس اقساط کسر شده از دارندگان کارت به شرکت فروشگاههای زنجیره ای رفاه اقدام نماید .
2-دریافت کارت اعتباری رفاه اختیاری می باشد و همکارانی که متقاضی استفاده از مزایای این کارت میباشند ،می بایست نسبت به تکمیل فرم درخواست اقدام ، مدل اقساطی مورد نظر را مشخص و همزمان کارت خود را تحویل نمایند . عدم تکمیل فرم درخواست بمنزله عدم درخواست کارت تلقی می گردد .
3-با شروع این طرح ابتدا شاغلین ، بازنشستگان و ازکارافتادگان گرامی امکان ثبت درخواست و دریافت کارت را خواهند داشت
4-وظیفه بگیران محترم پس از بررسی های لازم امکان بهره مندی از این طرح را خواهند داشت .
5-متقاضیان استفاده از این کارت میتوانند تمامی محصولات مورد نیاز از جمله ارزاق ، کالاهای مصرفی روزمره و کالاهای بادوام ( مانند لوازم خانگی ، صوتی و تصویری ، کالاهای دیجیتالی ، قطعات جانبی خودرو و ... ) را از فروشگاههای زنجیره ای رفاه در سراسر کشور تهیه نمایند .
6-فروشگاههای زنجیره ای رفاه در سراسر کشور دارای 1600 شعبه اصلی می باشد که میتوانید جهت جستجوی نزدیک ترین فروشگاه به محل زندگی خود به وب سایت www.refah.ir مراجعه نمائید .
در خاتمه اعلام میدارد شرایط و ضوابط از طریق پیامک ، وب سایت و صفحه اینستاگرام صندوق رفاه و تامین آتیه و دیگر شبکه های اجتماعی در اسرع وقت اطلاع رسانی خواهند شد .
وب سایت صندوق رفاه و تامین آتیه : www.srta-bki.ir
اینستاگرام صندوق رفاه و تامین آتیه : https://www.instagram.com/srta.bki
سامانه پیامکی صندوق رفاه و تامین آتیه : 300043485
مرکز ارتباط تامین آتیه : 43485000-021                                          
                                              روابط عمومی صندوق رفاه و تامین آتیه کارکنان بانک کشاورزی