امضای تفاهمنامه ارائه خدمات کارت اعتباری به اعضاء صندوق رفاه و تامین آتیه کارکنان بانک کشاورزی

اخبار و رویدادها



به گزارش روابط عمومی صندوق رفاه و تامین آتیه ، تفاهمنامه ارائه خدمات کارت اعتباری میان صندوق رفاه و تامین آتیه کارکنان بانک کشاورزی و شرکت فروشگاههای زنجیره ای رفاه ، ۱۹ تیرماه سال جاری با حضور مهندس مهدی بصیرت عضو هیأت مدیره و مدیرعامل صندوق رفاه و تامین آتیه و دکتر رسول محمدی عضو هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت فروشگاههای زنجیره ای رفاه و جمعی از مدیران هردوطرف امضاء شد .

طبق این تفاهمنامه صندوق رفاه و تامین آتیه نسبت به ارائه خدمت در قالب کارت خرید کالا به اعضاء خود اقدام می نماید .
مهندس بصیرت ، مدیرعامل صندوق رفاه و تامین آتیه با اشاره به الزام ارائه خدمات مالی متنوع و تقویت قدرت خرید خانواده بزرگ بانک کشاورزی ، این اقدام را اولین گام در ارائه خدمات اعتباری و رفاهی در قالب باشگاه مشتریان به اعضاء محترم صندوق برشمردند و بر ادامه همکاری در دیگر حوزه های رفاهی – تسهیلاتی با شرکت فروشگاههای زنجیره ای رفاه و دیگر نهادهای خدماتی ابراز امیدواری نمودند .
 اعضاء صندوق رفاه و تامین آتیه میتوانند پس از دریافت کارت خرید اعتباری ، با مراجعه به شعب مجموعه فروشگاههای زنجیره ای رفاه در سراسر کشور از خدمات این طرح برخوردار شوند .
لازم به ذکر است شرایط و ضوابط استفاده از این خدمت جدید به زودی از طریق وب سایت و شبکه های اجتماعی صندوق رفاه و تامین آتیه اعلام خواهد شد .