شرکت فناوری اطلاعات گرین پی، پرداخت یار شد.

شرکت‌های تابعه



شرکت فناوری اطلاعات گرین پی ( سهامی خاص ) با شماره ۵۳۶۹۴۱ از شرکت های زیر مجموعه گروه سرمایه گذاری تامین آتیه تدبیر سبز و صندوق رفاه و تامین آتیه کارکنان بانک کشاورزی در تاریخ ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ موفق به اخذ مجوز پرداخت یاری از سوی بانک مرکزی و شاپرک به شماره مجوز ۹۹/ص/۱۲۷۰۶ شد.

موضوع فعالیت پرداخت یار

موضوع فعالیت پرداخت یار ارائه خدمات پرداخت و نظارت بر عملکرد پذیرندگان پشتیبانی شده پس از اتصال آنها به شبکه الکترونیکی پرداخت است.

پرداخت یار کیست؟

با گسترده شدن فضای کسب و کار و نیاز این حوزه به بستر امن پرداخت، نهاد جدیدی برای تسهیل پرداخت های الکترونیک به نام پرداخت یار از سوی بانک مرکزی تعریف شده است که با انعقاد قرار داد با شرکتهای ارائه دهنده خدمات پرداخت امکان استفاده از ابزارهای پذیرش و اتصال به شبکه الکترونیکی پرداخت (شاپرک) به صورت غیر مستقیم برای این نهاد میسر می شود. در نتیجه پرداخت یار در چارچوب سند تدوینی از سوی بانک مرکزی و بر اساس قرارداد منعقده با شرکت های ارائه دهنده خدمات پرداخت (PSP) و شاپرک، می تواند پرداخت های بدون کارت از جمله پرداخت های درون برنامه ای مبتنی بر زیرساخت های همراه را برای پذیرندگان خود انجام داده و سپس به شبکه شاپرک ارسال کند.