اپلیکیشن گرین پی ؛ تنها راه ارائه خدمات صندوق رفاه و تامین آتیه در آینده ای نزدیک

اخبار و رویدادها



در پی رونمائی از اپلیکیشن جامع صندوق رفاه و تامین آتیه ( گرین پی ) و استقبال بی نظیر اعضاء این موسسه از این خدمت جدید ، مهندس مهدی بصیرت ، مدیرعامل صندوق رفاه و تامین آتیه کارکنان بانک کشاورزی لازم دانستند تا نکاتی را در این باره مطرح نمایند .

ایشان با بیان اینکه تلفن های همراه جزء لاینفک زندگی امروز بشر میباشند و نمیتوان نقش مهم این وسیله ارتباطی را در زندگی تک تک افراد نادیده گرفت ، به اهمیت اپلیکیشن های ارائه خدمات الکترونیکی وغیر حضوری اشاره نمودند .
آقای بصیرت در ادامه سخنان خود افزودند : « صندوق رفاه و تامین آتیه بعنوان یک موسسه توسعه یافته و دارا بودن نزدیک به 26000 نفر عضو که همگی کارکنان و بازنشستگان بانک کشاورزی میباشند ، لازم دانسته تا جهت فراهم نمودن رفاه حال این عزیزان و ارائه خدمات با بالاترین سرعت و دقت اقدام به تهیه اپلیکیشن جامع با نام تجاری گرین پی نماید . »
مدیرعامل صندوق رفاه و تامین آتیه با تاکید این نکته که در شرایط فعلی با توجه به عواملی همچون شیوع ویروس کرونا و الزام به رعایت پروتکل های بهداشتی و سختی حضور فیزیکی برای ثبت برخی درخواستها و انجام روال اداری برای بعضی از اعضاء محترم اعلام کردند در آینده ای بسیار نزدیک خدمات صندوق رفاه و تامین آتیه از طریق اپلیکیشن گرین پی ارائه خواهند شد و اعضاء محترم میتوانند تنها با استفاده از تلفن همراه خود و بدون مراجعه حضوری از تمامی امکانات این موسسه استفاده نمایند .
ایشان در خاتمه از اعضاء محترم درخواست نمودند در سریعترین زمان نسبت به نصب و راه اندازی اپلیکیشن گرین پی جهت سهولت در دسترسی به صندوق رفاه و تامین آتیه برروی تلفن همراه خود اقدام نمایند .