اولین نشست مدیر عامل جدید و معاونین صندوق

اخبار و رویدادها



اولین جلسه مدیر عامل جدید صندوق رفاه و تامین آتیه با معاونین صندوق در تاریخ 27 آبان ماه 1399 در محل دفتر صندوق و با رعایت فاصله گذاری و پروتکل های بهداشتی برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی صندوق رفاه و تامین آتیه ، این نشست به منظور آشنایی بیشتر مدیر عامل با معاونین ، ایجاد هماهنگی ایشان با واحدها و تعیین خط مشی های لازم برگزار شد .
آقای بصیرت از اینکه که پس از سالها خدمت در بانک کشاورزی در جایگاهی قرار گرفتند که می توانند به همکاران خود و خانواده بزرگ بانک کشاورزی خدمت رسانی کنند ابراز خشنودی کردند .
ایشان فرمودند : صندوق رفاه و تامین آتیه امانتیست که به دست ما سپرده شده و می بایست به بهترین نحو از آن نگهداری کرده در مسیر رشد و تعالی آن کوشا باشیم .
در این جلسه بمنظور ارائه خدمات بیشتر به اعضاء صندوق طرحهای در دست اقدام توسط معاونین ارائه و مقرر شد با ارائه گزارشات تکمیلی نسبت به تدوین و اجرائی شدن طرحها اقدام لازم صورت گیرد .
مدیر عامل صندوق جهت تبادل افکار ، پیشبرد اهداف صندوق و برقراری تعامل سازنده دستور برگزاری نشست های هم اندیشی در قالب برنامه های مدون با اداره رفاه و سلامت کارکنان بانک را صادر نمودند .
ایشان افزودند : برای شفاف سازی و ایجاد ارتباط موثر با اعضاء محترم صندوق می بایست راهکارهای لازم با هماهنگی کانون بازنشستگان کشوری بانک کشاورزی اتخاذ گردد که نشستهای مربوطه به زودی برگزار خواهند شد .