دیدار اعضاء هیات مدیره و مدیر عامل شرکت لیزینگ مهر کشاورزی با مدیر عامل بانک کشاورزی

اخبار و رویدادها



اعضاء هیات مدیره و مدیر عامل شرکت لیزینگ مهر کشاورزی با مدیر عامل و اعضاء هیات مدیره بانک کشاورزی دیدار کردند

 

همزمان با صدور مجوز نهایی فعالیت شرکت لیزینگ مهر کشاورزی توسط بانک مرکزی اعضاء هیات مدیره و مدیر عامل شرکت لیزینگ مهر کشاورزی با مدیر عامل و اعضاء هیات مدیره بانک کشاورزی دیدارکردند.

در این جلسه ابتدا صالحی مدیر عامل شرکت خدمات و پشتیبانی مهر 78 و عضو هیات موسس لیزینگ مهر کشاورزی گزارش کاملی را از روند پیگیری تاسیس شرکت لیزینگ و تلاش های صورت گرفته در این زمینه ارائه داد. وی گفت: در دو مقطع زمانی از سال 94 تا 95 و مجددا از نیمه ی اول سال 96 همزمان با انتصاب آقای اله دینی به عنوان مدیر عامل اخذ مجوز تاسیس فعالیت لیزینگ و تشکیل مجمع عمومی موسسین،تصویب اساسنامه، انتخاب اعضاء هیات مدیره و تعیین سهامداران صورت گرفت. صالحی افزود:  بانک مرکزی در دی ماه سال گذشته موافقت اصولی خود را با تاسیس این شرکت اعلام کرده و سپس اقدامات لازم در جهت اخذ مجوز نهایی فعالیت انجام شد که منجر به صدور این مجوز گردید.

گزارش روابط عمومی هلدینگ تامین آتیه تدبیر سبز حاکیست: در ادامه این جلسه اله دینی مدیر عامل لیزینگ مهر کشاورزی به تشریح برنامه چشم انداز سه ساله شرکت موسوم به "چشم انداز شرکت تا افق 1400" و همچنین ارائه برنامه عملیاتی  سه ساله شرکت پرداخت. وی گفت: ایجاد  هماهنگی میان شرکت لیزینگ و  تولید کنندگان،  واردکنندگان کالا و خدمات، ورود به طرح های بزرگ مانند نوسازی ماشین آلات کشاورزی و مدیریت بهینه سرمایه، استفاده از شیوه های جدید تامین مالی و تلاش در جهت کاهش نرخ تسهیلات اعطایی از اهم موارد برنامه " چشم انداز شرکت تا افق 1400" است. اله دینی افزود: مهم ترین رئوس برنامه عملیاتی سه ساله شرکت لیزینگ مشارکت با تولید کنندگان و وارد کنندگان انواع خودرو ، برنامه ریزی جهت اعطای تسهیلات خرد ، ایجاد سندیکا و کنسرسیوم با اشخاص حقیقی و حقوقی و تشویق طرف های قرارداد لیزینگ به افتتاح حساب و انجام کلیه عملیات بانکی در شعب بانک کشاورزی، برنامه ریزی برای ورود به بازار بورس و برآورده ساختن انتطار سهامدران با افزایش سودآوری و توسعه حجم عملیات لیزینگ عنوان شد .

همچنین در این جلسه پورعباسی رئیس هیات مدیره لیزینگ مهر کشاورزی توضیحاتی درباره ی برنامه جامع نرم افزار لیزینگ مجازی به جهت توسعه ی ارائه خدمات مجازی به مشتریان که برای اولین بار قرار است این برنامه در یک شرکت لیزینگ به کار گرفته شود،ارائه دادند .

در پایان این جلسه خدا رحمی مدیر عامل بانک کشاورزی توجه بیشتر به مقوله ی لیزینگ خرد که در واقع سیاست توسعه ای شرکت لیزینگ را اجتماعی محور میکند و تعیین برنامه های بلند مدت که دستاوردهای پایداری را به همراه داشته باشد را خواستار شدند و همچنین بر لزوم تعامل هر چه بیشتر مجموعه شرکت ها و گروه های بانک کشاورزی با یکدیگر در جهت ایجاد هم افزایی و افزایش بازده و سودآوری تاکید کردند.