همکاران، نگران بازپرداخت تسهیلات خود نباشند

اخبار و رویدادها



 

 

همکاران، نگران بازپرداخت تسهیلات خود نباشند

به دنبال مطرح شدن سوالاتی از سوی برخی از بازنشستگان در مورد چگونگی بازپرداخت اقساط تسهیلات طرح سروش مهر، معاون مالي صندوق اعلام کرد که بازپرداخت اقساط توسط صندوق تضمین شده و همکاران به پیامک هایی که از سوی بانک مهر می آید، توجهی نکنند.  

 

به گزارش مرکز ارتباطات و روابط عمومی صندوق رفاه و تامین اتیه کارکنان بانک کشاورزی، ايرج رضي معاون مالي و رفاهی صندوق رفاه و تامين آتيه كاركنان بانك كشاورزي؛ با اشاره به روند بازپرداخت اقساط همکارانی که از طرح سروش مهر تسهیلات گرفته اند گفت: متاسفانه علی رغم نامه نگاری های انجام شده برای قطع پیامک های بانکی برای پرداخت اقساط همکاران، باز هم دربرخی از موارد دیده شده که این پیامک ها برای بازنشستگان ارسال می شود. همین امر باعث شده تا سوالاتی برای همکاران مطرح شود.  

وی ادامه داد: یکی از سوالات مطرح شده از سوی همکاران این است که بالاخره اقساط تسهیلاتی که دریافت کرده اند از فیش حقوقی آنها کسر می شود یا باید به بانک مراجعه وماهانه اقساط خود را پرداخت کنند. درهمین راستا، لازم است تاکید کنیم که اول هر ماه صندوق کل مبلغ اقساط ماهیانه طلب بانک مهر از بابت همكاران را به وی می پردازد و به بیانی هر ماه خود صندوق با بانک مهر تسویه حساب می کند، درگام بعد، صندوق مبلغ قسط را، از حساب همکارانی که تسهیلات دریافت کرده اند کسر می کند.  

رضی تصریح کرد: دربرخی مواقع به خاطر برخی مشکلات سیستمی یا اداری، این مبلغ با مقداری تاخیر از حساب همکاران کسر می شود و همین، باعث شده تا همکاران نگران شوند. درصورتیکه همانگونه که گفته شد، اقساط از فیش آنها کسر می شود و نیازی به مراجعه مجدد به بانک نیست.    

معاون مالي و رفاهی صندوق رفاه و تامين آتيه كاركنان بانك كشاورزي در پایان تاکید کرد: در همین خصوص، برخی از همکاران سوال کرده اند که چند ماهی است که اقساطشان از فیش های حقوقی کم نشده است، وحالا می پرسند که آیا قرار است بعد از این تمام اقساط کسر نشده، یکجا در ماه بعدی کسر شود؟ در پاسخ به سوال این عزیزان باید گفت: خیر در صورت تاخیر، اقساط یکجا کسر نشده و به هر ماه فقط یک قسط از فیش آنها کسر خواهد شد .