برگزاری نخستین جلسه رسمی هیات مديره گروه سرمایه گذاری تامین آتیه تدبیر سبز

اخبار و رویدادها



نخستین جلسه هیات مدیره گروه تامین آتیه تدبیر سبز ، با حضور اعضای هیات مدیره آن تشکیل شد .
به گزارش مرکز ارتباطات و روابط عمومی گروه سرمایه گذاری تامین آتیه تدبیر سبز، در این جلسه که با حضور آقايان معماریان، زلقی، واشقاني، پورعباسيي، رمضانی و اژدر تشکیل شد حاضران به بحث و گفت و گو در خصوص وضعیت کنونی گروه و همچنین  خط مشی آتی آن پرداختند.

براساس این گزارش، داریوش زلقی ،مدیرعامل صندوق و عضو هیات مدیره گروه تامین آتیه تدبیر سبز در ابتدای این جلسه ضمن ارایه گزارشی از تاریخچه تاسیس و فعالیت های این مجموعه گفت : واقعیت این است که صندوق به خاطر محدودیتهای قانونی که دارد ، در طول 12 سال قبل نتوانسته بود گام موثری برای تامین منافع بیشتر بازنشستگان انجام دهد، به همین دلیل هم بوده که درنهایت تصمیم گرفتیم برای تحقق این امر ، گروه سرمایه گذاری امروزی را تشکیل دهیم .
وی افزود : دورنمای ما از تشکیل این گروه سرمایه گذاری که هم اینک به هلدینگی معتبر تبدیل شده، ابتدا جذب بازار موجود در بانک ( درون سازمانی ) و در مرحله بعد، جذب سایر بازارهای بیرونی ( برون سازمانی ) بوده است .
زلقی در ادامه سخنان خود با اشاره به روند شکل گیری هیات مدیره صندوق درخصوص نگاه مدیرعامل جدید بانک کشاورزی به صندوق بازنشستگان و هلدینگ آن گفت : تاکید مهندس خدارحمی ، مدیرعامل بانک کشاورزی ، براستفاده از نیروهای متخصص و گسترش فعالیت های برون سازمانی و بخصوص افزایش قدرت و راندمان عملکرد صندوق است که امیدواریم با تشکیل هیات مدیره گروه، اهداف و برنامه های صندوق محقق شود.
وی همچنین در تشریح دیگر سیاست های صندوق و گروه سرمايه گذاري نیز گفت : از دیگر سیاست های تاکید شده توسط مدیرعامل جدید بانک کشاورزی ، استفاده حداکثری از پتانسیل های بانک در چارچوب قانون ، واگذاری املاک و مستغلات ، ساماندهی و استقرارسیستم های اداری و... است .
لزوم کارشناسی و ساماندهی شرکت ها و نیروهای آنها ، و ضرورت تشکیل جلسات منظم هیات مدیره از جمله مواردی بودند که مدیرعامل صندوق رفاه و تامین آتیه تدبیر سبز برآن تاکید کرد.
در ادامه این جلسه نیز سیدحجت الله اژدر ، مدیرعامل گروه هم با بیان توضیحاتی در خصوص فعالیت ها و اهداف و سیاست های این مجموعه گفت : مسلما برگزاری منظم جلسات هیات مدیره با توجه به حضور چهره هایی چون معاون بانک و همچنین مدیرعامل صندوق ، می تواند گام موثری باشد در جهت تعامل بیشتر بین صندوق ، گروه و بانک کشاورزی و حمایت های بیش از پیش بدنه بانک کشاورزی از برنامه ها و شرکت های زیر مجموعه آن .
اژدر تصریح کرد : این مجموعه و شرکت های تابعه آن در طول دو سال گذشته ، پیشرفت و توسعه و کارنامه بسیار خوبی را داشته اند که امیدواریم با تشکیل منظم جلسات هیات مدیره و استفاده از تجارب اعضای آن ، بیش از پیش شاهد تسریع در روند امور و رونق شرکت های تابعه گروه و درنهایت عایدی بیشتر برای اعضای بازنشسته صندوق باشیم .
حسن رمضانی ، عضو هیات مدیره گروه نیز در بخش دیگری از این جلسه ضمن ارایه گزارشی از وضعیت عملکرد و مالی شرکت های زیر مجموعه شرکت گفت : یکپارچه سازی مالی کل شرکت ها ؛ تهیه و تدوین دستورالعمل ها ، تلاش برای حضور و پذیرش در بازارهای بورس و سرمایه ، بررسی و تصویب گزارش مالی و تلاش برای حمایت از روابط عمومی به عنوان پیشانی تبلیغاتی و اطلاع رسانی مجموعه از جمله مهمترین سرفصل های مورد تاکید این مجموعه بوده و هست.

{gallery}newsgallery/71{/gallery}